Automatizált workflow

Egy ember, egy feladat, egy felelős

Egy ember, egy feladat, egy felelős

Vannak feladatok, amiket több dolozó is meg kap, és párhuzamosan dolgoznak rajta, egymásról nem is tudva. Van, hogy senki végzi el a feladatot. Bármelyik is történik, állandó vita és bizonytalanság forrása. A vezető tudja, ki milyen feladat elvégzéséhez ért, mire alkalmas. A PURE lehetővé teszi, hogy minden feladatról meghatározd, ki - mit - hogyan - mikor tegyen vele. Így mindenkinek lesz dolga, ráadásul a saját dolga, amit bizonyosan neki kell elvégezni és ezért már számon is kérhető. Nincs átfedés, földre hullott feladat, elkent felelősség.

Mindig tudod, kinek mi a dolga

Mindig tudod, kinek mi a dolga

A PURE valós időben, online működik, minden pillanatban az aktuális állapotot láthatod. Minden dolgozóhoz hozzárendelt feladat egyszerű riportokon, listákon keresztül ellenőrizhető. Ellenőrizheted a feladatok tényleges megvalósítási idejét, aktuális státuszát, figyelheted akár a feladathoz engedélyezett és tényleges költségeket.

Te tudod, hogy működik a cég

Te tudod, hogy működik a cég

A PURE működéséhez nincs szükség varázslatra. Nem kell új eljárásokat, folyamatokat megtanulni. Csak a cég belső és külső kapcsolatait kell összeszedni: ki milyen dokumentumból, adatból, információból dolgozik és mit ad a munkatársának, amivel az dolgozik. Ezt a cégvezető és a dolgozók tudják a legjobban. Máshogy nem is működne a cég.

Te mondod meg, hogy működjön a PURE

Te mondod meg, hogy működjön a PURE

A belső és külső kapcsolatok, eljárások szabályok mentén működnek. A feladatok elvégzéséhez az adott személy tudja, milyen feltételeknek kell teljesülni, hogy el tudjon kezdeni dolgozni és mit kell kiadjon a kezéből, hogy más is elvégezze a saját feladatát. A szabályokat eltárolja a PURE és máris automatán működik a rendszer. A működés szabályait a tulajdonos, cégvezető és az változások követése írja - azok bármikor változhatnak. A PURE-ban minden vátozást a felhasználó azonnal tud követni: a működési szabályok pillanatok alatt módosíthatók, és azonnal az új szabály szerinti automatikus működést végzi a rendszer.

Automatikus feladatkiosztás

Automatikus feladatkiosztás

Nem kell folyton gondolkozni, ki milyen feladatot kapjon, mi legyen a dolga. A PURE-ban definiált kapcsolati szabályok alapján minden dolgozó automatikusan tudja megkapni a feladatokat. Meghatározhatod, hogy adott feladatot közvetlen adott dolgozó, adott terület vezetője, adott szervezeti egység kapjon. Ha valaki elvégezte a feladatát, akkor a feladat eredményétől függően jelenik meg a következő munkafolyamat, feladat az illetékes személynél. A PURE vezényli a munkát.

Automatizált chek list-ek

Automatizált chek list-ek

A feladatok elvégzéséhez sokszor kell több feltételnek teljesülni, dokumentumokat összegyűjteni. Gyakran előforduló probléma, hogy valaki nem végzi el minden részfeladatát, és átadja a következő munkafolyamatot végzőnek. Egymásra mutogatás, felelősség elkenése, el nem végzett munka, veszteség. A PURA automatikus check listekkel támogatja, hogy a feladatot csak úgy lehessen átadni, ha minden feltétel teljesült. A chek list minden eleme teljesült, a feladat továbbmehet. Mindaddig, míg nem teljesülnek a feltételek, a feladat gazdájának kell vele dolgozni.

Automatikus sms, e-mail, dokumentum küldés

Automatikus sms, e-mail, dokumentum küldés

A feladatok elvégzésének sok olyan részlete, eleme lehet, melyet mindig ugyanúgy kell végrehajtani. Akár egy robot is csinálhatná. A PURE tudja tenni. Határozd meg azokat a feltételeket, részmunkákat - dokumentum feltöltése adatokkal; email és melléklet küldése valamely esemény bekövetkeztekor; sms küldés standard szöveggel; stb.

© pure2u.hu | 2015 honlapkészítés